Voi ei siis apua, miten mä en oo kirjottanu niiiiiiiiiiin moneen päivään! :D

Kiitti tosi paljon Eversti Zoff ja Halinallenen ku ootte kommaillu niin ahkerasti, paljosta kivenpi kirjottaa tänne kun tietää et te söpöläiset ootte siel ruudun takana virnuilemassa :D

No niin mut asijaan, taas tämmönen ihana meemin poikanen johon halinallenen on mut haastanu

1. Mitä on yöpöydälläsi?

Apua en mä  muista, pitää mennä kattomaan!

No siel on siis tietty mun herätys kello ja sit simpukoilla päällystetty sellanen rasia missä on mun sormukset ja sit siinä on sellanen keltanen pöwwönen ankka lelu. Ihanaa muutes et tätä kysyttiin, koska mä just ostin uuden yöpöydän ikeasta, tämmösen: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15558&catalogId=10103&storeId=15&productId=61003&langId=-13&categoryId=15620&chosenPartNumber=80095184

Se sopii tosi hyvin tänne kotiin kun mä oon koittant sisustaa silleen toisaalta aika trendikkäästi mut sit kuitenki kotoisasti :D

2. CD-levy, jota häpeät tunnustaa omistavasi? 

Iik!1 mikähän se olis. Mulla on ihan kauheesti cd levyjä. Ehkä toi Timo rautiainen kun se on niin synkkää, ja mä oon kuitennii sellai pirtee immeinen ;)


3. Käytkö öisin jääkaapilla? Joo tietty, mun salaista yö herkkua on nakit joita voi dipata kurkku piccelsiin

4. Elokuva, jonka aikana itkit? No etenki Titanic joka on siis paras leffa IKINÄ mut oikeestaan kaikki mis on surullinen loppu, tai en mä sellasii paljon ees haluu kattoakkaan, mut ainaski noi julia robertsin romanttisen komediat. NIis on usein se HUHG Grant jolla on maailmast SÖBÖIN HYMY <3

5. Mitä pelkäät? Väki valtaa ja sitä et jos joku läheinen kuolis. Hämppy tietty, iik. Alan aina kirkuun jos nään hämpyn, sit jonku paikalle tulevan miehenpuolen tarttee leikkiä sankaria ;) Aika kätevää..

6. Mikä eleesi paljastaa epävarmuutesi?

No ei ehkä mikään, kun mä oon tällänen eloisa pälpättäjä. Joskus kyl alan hermostuksissaan puhua viel enemmän, siitä ei sit saa hullukaan enään tolkkua.


7. Tunnetko ketään julkkista? Joo, siis kerran näin Ellen Jokikunnaksen baarissa ja me juteltiin aika pitkään, et sillain joo


8. Kuvaile sänkyäsi.

Se on tämmönen ku täs kuvassa, ja sit siinä roikkuu sellai huntu päällä!

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15558&catalogId=10103&storeId=15&productId=61025&langId=-13&categoryId=16173&chosenPartNumber=S09830391



9. Oletko spontaani vai suunnitelmallinen?
Tosi monet ystit on sanonu et mä oon sponttaani, ja kyl mä sillain iteki ehkä tuntuis siltä et olisin. En mä ainakaa mitään suunnitelmii saa tehtyy (paitsi laihdutus :) mut jos joku vaiks soittaa et mennääks baariin, ni ihan sponttaanisti mä heti lähden ;D


10. Kuka esittäisi sinua elokuvassa elämästäsi?

Varmaa julia roberts, koska seki on punapää ja mä tykkään tosi paljo sen leffoista

11. Oletko koskaan pelannut räsypokkaa? En kerro, mut saatte arvata!


12. Mitä kannat aina mukanasi? Kännykkää tietty (mul on sellanen pinkki) ja sit koiruliinien kuvaa raha pussissa

13. Mitä kaipaat lapsuudessasi eniten? Mun lapsuuden ystävää, jonka kanssa jaettiin kaikki ilot ja surut ja ihastukset. Me oltiin kyl aika rasa villejä poika-tyttöjä, mut tarpeen tullen kyl väänneettiin kyyneleet hyvässä yhteis ymmärryksessä jos jouduttiin pulaan! :-)



14. Oletko tyytyväinen nimeesi? Joo, tai oikeestaan mun lempi nimee käyttää kaikki.

15. Mitä kappaletta kuuntelit viimeksi? Båten annaa!

16. Oletko ollut mukana koulunäytelmässä? En ku ,mulla tuli just edellisenä iltana kurkku kipeeks, ja se oli ihan kauheeta. Mut sit äiti anto kuitenki mun kattoo leffaa ja syödä karkkia ja mun tosi läheinen eno tuli kylään ja me pelattiin hotel-peliä, ni se vähän lohdutti


17. Pidätkö itsestäsi? Mustahan on mahdotonta olla pitämättä :D


18. Oletko tehnyt mitään laitonta? Joskus yläasteel pöllittiin karkkia, ja muutenki ala ikäsenä tuli tehtyy kaikkee mitä ei ois saanu *sensuroitu*

19. Pidätkö itseäsi söpönä? No on mua söpökski haukuttu!

20. Epämiellyttävin kotiaskare? Ehkä silitys ku on niin paljo silitettävää, kuitenki kahden ihmisen ja koiran tuottama pyykki määrä on aika suuri!!!!!1

21. Syötkö roskaruokaa? joo! etenki karsuu

22. Viilaatko kynsiäsi? Ei ku mä pureskelen kynnet ja ne on ihan kauheen näköset ain :(


23. Miten pidät huolta ulkonäöstäsi?  No tietty aina blondaan tukkaa ku juuri kasvu alkaa näkyy, ja sit tilaan yves rocherilta ja josefssonilta kaikkii meikkei ja vaatteita!


Ai nii meinas unohtuu ku mulle sattu tänään hassu juttu, nimittäin; aamulla koiruliinit tuli herättää mua (nuolemalla naamaa ja hyppäimällä sängyssä tietysti) ja niiden piti päästä heti ulos ne oli ihan hädissään. No mä sit tietty näppäränä tyttönä vedin yöpin päälle toppiksen ja lenkkarit, mut en löytäny mistään koirien hihnoja. No aattelin et ei ne varmaan mihkään karkaa ku ne on niin kilttei.


Siinä mä sit tallustelin ulkona puoli pukeissa kun koiruliinit ampas suoraan pöpelikköön, ja mä tietysti perässä. Siinä oli vähän ohikulkiojilla ihmettelemistä! :D

Sain mä ne sit kii, sellanen ihana ruskeasilmäinen mies autto mua vähä, mut sit huomasin et avaimet oliki jääny sisään, eikä miehenpuoli tietenkää ollu jaksanu viel nousta. No siinä mä sit heittelin lumipalloja ikkunaan ja toivoin et se päästäis mut sisään.


Et sellanen vauhdikas päivä mulla tänää. Näin meillä! :D